Framstegsuppdatering kl 11:57

Packningen av min lägenhet går framåt, och jag tror att jag håller tidsschemat. Går runt hemma och sjunger för mig själv, bär böcker, och svär över att jag packade mitt ljudsystem i ett tidigt läge. Nu har jag ingenting att lyssna på, så TV:n står på högt, med diverse DVD som jag kan utantill.

Kvar att göra
[ ] Flytta sängarna, och packa vad som kan tänkas ligga under dem
[ ] Tömma och montera ner stora hyllan
[ ] Tömma TV-bänken
[ ] Rensa och montera ner skrivbordet
[ ] Rensa förrådet och bära ner lådorna dit
[ ] Åka till huset och montera ner hyllorna i hallen
[ ] Tömma köket

Problemet som håller på att uppstå är att jag bara har fyra lådor kvar. Med lite tur står det några tomma lådor i källaren, men jag har en känsla av att jag kan ha kastat dem. På plus-sidan finns det en chans att lådorna räcker, givet att det inte behövs många lådor till källaren. Min rygg gör hemskt ont, och jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men på det hela taget går det ganska bra.

Lämna en kommentar